ny hårfärg


Skolan började med försäljning och service. Hade lite betygsamtal och började på ett grupparbete.
Därefter lunch uppföljt av frisörlektion. Där rullade vi tegelstenspermanent vilket faktiskt var skoj och sen gjorde vi uppsättning, svinrygg. Hann inte bli riktigt klar utan ska fortsätta med uppsättningen imorgon så att den blir perfekt!

Efter skolan åkte jag till frisören, klippte topparna och fick ny färg i håret också. Trivdes jätte bra i det röda, som jag hade innan, bara så tråkigt att den röda färgen bara håller i ca. 2 veckor. Men vem vet, kanske slänger i en röd toning i skolan?
Men i alla fall blev jag supernöjd med denna färgen också. Innan var jag så emot att testa nya färger, det vill säga feg.Trodde verkligen att jag skulle förbli blond hela mitt liv, men det är kul med förändringar och nya färger!

Pussar eran Sauer

Kommentarer
Postat av: vicky

kraam på dig snygging! <3

2011-10-18 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0