gal1


Denna helgen har gått dubbelt så fort än vad andra helger brukar göra. Men gud vad bra den har varit!
I fredags var kom Zandra hem till mig. Vi snackade skit, tittade på idol och hade allmänt mysigt. Slingade även hennes hår sen åkte hon hem på natten igen.

På lördagen åkte Jag och Jesper till hans nästkusin för att lämna saker eftersom vi skulle sova där på natten, sedan fixade vi oss och efter det bar det av mot fest i Osby, maskerad. Måste bara säga att mina vänner är de bästa som finns. Skoj var det och trevliga människor.

Idag har Jag spelat match i Kristianstad, gick väll helt okej! Vi förlorade tyvärr men vi hade kul ändå.
Sen kom jag äntligen hem, slängde i lite mat i magen och nu ligger jag i min säng. Nu ska jag starta en film och somna!

Puss på er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0