det går bra nu


Har verkligen inte haft någon tid att sitta vid datorn, därav ingen bloggning.

Hur som helst var det min födelsedag igår och den var super bra! Började med att mamma kom in och sjöng för mig och min tvillingbror. Sen var det dags för paketöppning och därefter åkte jag och spelade match.
När jag kom hem bakade jag tårtor sen kom vänner och släkt för att fira oss. Hur mysigt som helst!
Senare på kvällen trillade det även in underbara vänner.
Kom i säng sent, lagom trött imorse men det var lätt värt det. Min dag var hur bra som helst så tack till alla gratulationer och presenter!

Idag ville Zandra fira mig så efter skolan åkte hon,jag och Jossa och åt på restaurange. Sedan följde Zandra med mig hem då vi pluggade. Därefter tog vi och åkte till lund för att mysa rundor och lite shopping då vi även mötte upp hennes pojkvän. Tack så mycket för kvällen, ni är underbara!

Pussar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0